Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 6 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 7 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
TOTALT 2662412 INLÄGG. JUST NU 13 INLOGGADE.
Skoogigol skrev:Jag är Wiman! Och det är min fru också.
arbetarungen skrev:Tränarfrågan får folk att gå alldeles "flugornas herre" på varandra. Tydligt att vi behöver en yttre fiende att enas mot.
Carvalho the Beast! skrev:DU ÄR PLAST!!!!! THIS IS MALMÖ!! "Kicks Rosen på Berget (Kong Åge den förste) in to the hole!"
Skoogigol skrev:Jag är Wiman! Och det är min fru också.
Rosen på Berget (Kong Åge den förste) skrev:Du är nog en av de många som kom in och grät floder när du inte hade biljett till Real o Paris men som "fått förhinder" när det vankades schaktar hemma. Som inte hade årskort men minsann alltid hade gått på alla MFFs matcher i alla år. För att dra till med en supporter klysha DU är PLAST!
Rosen på Berget (Kong Åge den förste) skrev:Jag är Wiman!!
Grovjobbaren skrev:Jag är inte heller Wiman
thomas60 skrev:Många väntar nog in tränarnamn innan man köper årskort. Själv är jag en sån. Vill inte lägga ut 10000 på kort och se massa långbollar.
Skoog-superstar skrev:jag ser gärna en 433 och tror det kan passa vårt manskap bra. jag hoppas dock att vi skrotar modellen med två defensiva mittfältare och istället flyttar upp adu som offensiv mitt. han och vargen kan skiftas om att agera spelmotor beroende på motstånd. sen tror jag även att berget och rakip kan skiftas om som hårt arbetande central mittfältare. anfallsbesättningen känns perfekt för 433 framförallt anser jag att behovet av att köpa fler anfallare försvinner. mackan i mitten med Rodic och Gische på kanterna. även berget kan bli bra på kanterna eller varför inte yotun eller kanske safari. däremot har jag lite svårt att se hur sana skall få plats i denna formation.
thomas60 skrev:Det är mitt beslut om och när jag vill se mitt Mff. Fatta det!
Mixaren skrev:Kasper Hjulmands val gör att man betvivlar hans mentala status, eller hans självförtroende. Skandinaviens bästa klubb eller hemmaplan, vilket är viktigast?
thomas60 skrev:Så himla tråkigt man får en massa negativa kommentarer för att man inte i vått och torrt köper årskort. Vadå som tur är! Det är en djävla tur vi i detta landet kan få göra som vi vill men djävligt tråkigt med sektbetonade kommentarer. Jag har varit Malmö supporter sen min far tog mig till stadion på 60 talet men för den delen inte alltid haft kort. Det är mitt beslut om och när jag vill se mitt Mff. Fatta det!
thomas60 skrev:Så himla tråkigt man får en massa negativa kommentarer för att man inte i vått och torrt köper årskort. Vadå som tur är! Det är en djävla tur vi i detta landet kan få göra som vi vill men djävligt tråkigt med sektbetonade kommentarer. Jag har varit Malmö supporter sen min far tog mig till stadion på 60 talet men för den delen inte alltid haft kort. Det är mitt beslut om och när jag vill se mitt Mff. Fatta det!
harnis** skrev:Fast FCN är ju hans "MFF", han känner klubben, har lyckats där förut och han slipper flytta familjen (hade visserligen funkat att pendla om han valt Malmö men ändå). Inget konstigt val för honom att välja det säkra före det osäkra, speciellt efter han blivit sparkad i Mainz. Det enda jag klandrar honom för (om ryktena stämmer) är att han var långt i förhandlingarna med MFF för att sedan dumpa oss som gårdagens lortiga tvätt när FCN hörde av sig. Det ställde oss helt på pottan isf och det gillar jag inte.
pågadrul #Tillsammans skrev:Bara Wiman hade svarat att det inte är Wiman.
harnis** skrev:Nej, jag är inte Wiman.
Corvus Corax skrev:Magnus Persson Nej det betyder inte att varje tränare är identisk men skulle någon skriva en bok om tränarna i AS skulle den heta 16 nyanser av grått. Vi tycker likadant, värderar ungefär likadant, vi har förkovrat oss i samma pärmar, tränarna trycker lite extra på samma saker, tränarna cirkulerar på ett inavelsvis i AS, tränarna på elitnivå kan helt enkelt samma saker men förmedlar det annorlunda beroende på personlighet. Det är ju snarare så att fortsätta i samma hjulspår borgar för att få samma resultat.
Visar 1 till 30 ( av 2662412 poster )