Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 4 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 5 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 6 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
| 7 | 2 | 1 | 1 | 0 | 4 | |
TOTALT 2662352 INLÄGG. JUST NU 39 INLOGGADE.
Bra för svensk fotboll skrev:Ryktet kommer härifrån.
Mackan Halsti skrev:Har hängt med dåligt under dagen. Är Fagermo bara ett namn som diskuteras här eller finns det mer substans? Hittar inget under länktipsen.
Magnus Persson skrev:Verkar vara ett klassiskt 4-3-3 (4-1-2-3).
Skoog-superstar skrev:har någon koll på vilken typ av 433 han föredrar? är det 4213 eller mer typen 4231?
#20 ** skrev:Har vi vidare klausul på Emil ?
Christian (fd surfbengan) skrev:Blir det någon PK idag?
Stadiongatan skrev:Mkt bra. Han verkar balanserad och seriös. Ska bli intressant att följa.
Magnus Persson skrev:Intressant. Missförstå mig inte nu, det är inte en attack mot intervjuaren eller på Deniz utan mer på den generella synen på Malmö, såväl staden som klubben. När Denizs polaren kommer in i bilden får han frågan "Vad säger du om resan Deniz har gjort, från lilla Malmö till Troyes?" Deniz har flyttat från en stad på 280 000 invånare och en klubb med 35 titlar till en stad med 60 000 invånare och en klubb som inte har en enda titel i sitt prisskåp. Det kan mycket väl vara ett bra steg för Deniz, men vi måste verkligen sluta nedvärdera vår stad, vår förening och serie. Om vi inte själva kan se tjusningen och värdet med det, hur kan vi då begära att spelarna ska göra det?
Corvus Corax skrev:Visst reagerade även jag på påståendet om "ett lyft" och MFF hade varit ett steg tillbaka. Troyes är ett ärlighetens namn ett skitlag, ett lag som har sämre status än vad Kalmar har i AS. Som stad vet jag inte men den kan mycket väl vara mysig. Men ja i en elitidrottares hjärna är allt nytt ett steg och har personen till viss del bestämt det själv så är det per automatik bättre. Dom fungerar så. Attityden kan man bara älska och hoppas verkligen han lyckas men man ska komma ihåg att Deniz övertygade inte så pass mycket att det blev hett att kontraktera honom till A-laget. Personligen tyckte jag han såg trubbig ut, talangfull absolut men inga egentliga spetsegenskaper. Teddy och Mattias är 3 år yngre och har lyckats spela till sig lärlingskontrakt i en trupp som är vassare än den som Deniz under ett par år hoppades att slå sig in i.
Michel skrev:Bara tanken på Janne Andersson som tränare får mig att vilja skära mig. Finns det ingen app spelarna kan köra istället.
Visar 1 till 30 ( av 2662352 poster )